Rabu, 3 Oktober 2012

3 Oktober 2012 PDJH

alhamdulillah akhirnya aku dapat jugak study dekat library Dato' Jaafar Hassan, UiTM Perlis ni.. bukan aku tak pernah pergi eh.. aku selalu je pergi .. hahahaha [ bangga la pulak ] .. kali ni aku pergi sorang-sorang je sebabnya aku malas nak mengganggu kawan-kawan aku yang sibuk duduk study dekat kolej tu.. study ke? waAllahualam lah.. aku tak tahu harap diorang study je la k..

tujuan atau misi aku sampai ke Perpustakaan Dato' Jaafar Hassan ni adalah untuk study la apa lagi ! hahaha .. tak tak maksud aku study dalam keadaan yang aman dan damai.. bukan maksud aku duduk kat kolej aku tak boleh study kusyuk... boleh je sebenarnya.. cuma...bila kat kolej bau masakan dari hafa boleh menusuk hidung uh.. perut pun bunyi...kriiiokkkk krioookkkk kriokkkkklah gamaknya...

jadinya pembelajaran yang mahu di lakukan terpaksa di tangguhkan untuk turun ke hafa [aku stay kat tingkat tiga hujung skali...jauh la en nak turun..tapi perut da lapa..turun jugak =) ] beli makanan... bila waktu makan harus lah buka laptop sambil layan cerita.. kalau tak de cerita best dekat laptop alamatnya Upin Ipin pun aku layan.. =D

so... aku akan banyak melakukan aktiviti lagha ni ha kalau stay dalam bilik.. yang paling best kalau aku nak stay atas katill baca buku CTU pulak.. sejarah pulakk... membaca pulakkk memang confrim ! TIDOOOOO....

jadi dengan malasnya lepas subuh tadi aku bangun dari katil meninggalkan tempat tido dengan begitu pilu .. hahaha jiwang! so aku pon mandi dan siap-siap pergi ke library dengan semangatnya...

sebelum tu aku ke mashroom untuk isi perut dulu.. hehehehe.. dah kenyang dalam kol 930am aku sampai ke Perpustakaan Dato' Jaafar Hassan yang baru .. aku masuk.. alamak kena tanggal kasut lah pulak.. perpustakaan baru la katakan.... hahahaha perli ke apa aku ni.. haha\

pastu aku pon merayau-rayau cari tempat untuk study.. banyak sebenarnya meja tapi aku nak kipas !.. aduhai ni lah masalahnya.. library dah gah.. air cond pulak buat hal.. bila mau elok air cond nya tuan???

dengan berpeluh-peluh aku stay kat satu tempat yang mane.. pada awalnya ada seorang laki dan sorang perempuan saja tengah sibuk study .. almaklumlah tengah final sekarang ni..

memula aku tak nak duduk situ malaslah nak kacau orang couple kan.. hahaha BUT! bila aku merayau-rayau semua tempat ada je orang [tempat yang berkipas] aku patah balik kat tempat tadi and ...... duduk situ buat bodo je la kan..

baca punya baca.. tulis punya tulis.. menguap punya menguap.. taraaaaaaaa pukol 12 dah ! lama doh aku study.. hahaha biasanya tak sampai sejam punggung dah panas dah..

aku tengok kiri kanan.. alamak handsome-handsome lah pulak.. cam mana aku leh tak perasaan erk.. hehehehe.. tetibe..  benak aku berkata ...' apa kata aku online kat bawah... best juga !'

sampai la ke sudut IT [kot] akhirnya aku online..

buat masa ni aku dah tahu 4 carry marks ais220, bel 311, ctu151 & maf 220.. alhamdulillah. ada jugak carry mark yang tak berapa nak memberangsangkan.. tapi insyaAllah aku akan cuba buat yang terbaik final nanti... cayooookkk !

hahaha..oke dah.. penat aku membebel...
layan lagu jap Kehilangan – Firman [OST Mesej Terakhir]

intro: Bm F# 3x Bm


Bm A D


Ku coba ungkap tabir ini

Em B Em

Kisah antara kau dan aku

A D

Terpisahkan oleh ruang dan waktu

Em F# Bm F#

Menyudutkanmu meninggalkanku


Bm A D


Ku merasa tlah kehilangan

Em B Em

Cintamu yang tlah lama hilang

A D

Kau pergi jauh karena salahku

Em F# Bm

Yang tak pernah menganggap kamu ada



A D

Asmara memisahkan kita

Em F# Bm

Mengingatkanku pada dirimu

A D G

Gelora mengingatkanku

Em F#

Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku



chorus:

Bm Em

Sejujurnya ku tak bisa

A D F#

Hidup tanpa ada kamu aku gila

Bm Em

Seandainya kamu bisa

A D

Mengulang kembali lagi cinta kita

Em F# Bm

Takkan ku sia-siakan kamu lagi



interlude: Bm F# 3x Bm

D A G F#

Bm



A D

Asmara memisahkan kita

Em F# Bm

Mengingatkanku pada dirimu

A D G

Gelora mengingatkanku

Em F#

Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku



chorus:

Bm Em

Sejujurnya ku tak bisa

A D F#

Hidup tanpa ada kamu aku gila

Bm Em

Seandainya kamu bisa

A D

Mengulang kembali lagi cinta kita

Bm Em

Sejujurnya ku tak bisa

A D

Hidup tanpa ada kamu aku gila

Em F# Bm

Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Em F# Bm

Takkan ku sia-siakan kamu lagi



coda: Bm

layan weyh lagu ni.. oke aku nak balik nak makan.. hahaha orang kata aku gemok? kisah pulak aku kan.. hahaha...

oke ade 1 jerawat besar naik dekat dahi.. sakit kottttt !

kurang ajar punya jerawat ! =D




Tiada ulasan: