Khamis, 4 Oktober 2012

mimpi aku malam tadi...


tempat tu macam sejuk.. entah.. mimpi kan.. aku pon macam ber-sweater bagai..aku jumpa dengan seseorang..dia datang melamar aku jadi kekasih.. haha macam kelakar.. orang handsome nak kan aku yang tak seberapa.. aku di ajak untuk ke majlis graduation die.. aku pon pergi dan lepas di meja-meja kawan aku.. lepas dia da dapat sjil semuanya.. die tinggalkan aku macam tak pernah kenal aku.. what the... wah sadissss je aku kena macam tu.. nasib mimpi kalau betul.. memang aku lempang-lempang itu mamat.. but en.. yang kelakarnye...pas aku nampak ade perempuan tergedik-gedik dengan die..dan hadiakan aku 1 pandangan slek.. pergh aku rasa cam bahagia nak mam.. aku boleh terlompat-lompat dekat tengah-tengah jalan sebab happy.. hahaha ! ingat aku nak sangat dekat kau? aku lagi suka aku lepas dari kau.. mimpi-mimpi... tapi laki tu romantik lah.. but romantik tapi tak ikhlas dan jujur nak buat apa.. stock nak letak kat pusat longgokkan sampah je tu.. haha.. dah aku nak sambung study....

Tiada ulasan: