Ahad, 14 Oktober 2012

T E R S E D A K

malam tadi en aku , teya & niza over night lagi kat bilik study.. tapi kali ni kitorang lepak dekat bilik study row bawah sekali.. kes aku tak ngantuk di sebabkan aku telan nescafe petang tu.. Aigooo asal...minum nescafe je aku tak mengantok.. mula la mate tak nak lelap..

study punya study untuk subjek paper final hari ni iaitu MAF220 = COST ACCOUNTING 1 .

punyalah aku confius dengan jalan kerjanya.. sampai aku meng-konfiuskan member-member aku sekali..

tengah syok-syok aku study tetibe... haus la pulak so aku ambik botol Teya dan...gukkk..gukkkk...

TIBA-TIBA ! dengan mulut yang penuh dengan air.. aku nak tersedak..

cepat-cepat aku tutop mulut aku takut tersemborrr... kalo tak..habislah penuh muka Teya kene air azimat aku.. bahahahaha =D

aku paksa telan sebab tak kan aku nak berlari keluar pulak then sembur... sempat pulak aku kan.. haha

pas je aku telan .. terbatuk-batuk aku..kuat gila lah aku batuk.. lepas tu berair mata aku..

weyh SAKIT ! ! ! !

Niza memainkan peranan sebagai mak.. hahaha di tepuk-tepuknye belakang aku .. yang Teya pulak tekebil-kebil + gelak.. hampeh betol pompuan sorang ni.. ;)

Teya : teruk betul kamu ni.. [orang perak la katekan] tersedak.. [niza hanya gelak] sape la agaknye yang nyebut name kamu ni... [ pesal la minah ni nak berkamu-kamu dengan aku malam ni haha] 

aku hanya diam.. tak dapat nak bercakap melainkan batuk dan batuk..

Teya : aku rasa *&^%$ sebut nama kau. ' haish mane la zida ni tak masej-masej aku' 

Aku : banyaklah kau 

Teya : Tak  caya nanti kau try tanya dia.. 

tak lama lepas tu masuk masej dari *&^%$...

di pendekkan cerita..

aku tanya dia ada sebut nama aku ke tadi.. then dia kata...eh mane awak tahu ni? aah tadi saya ada sebut nama awak..kawan saya tanya..ai *&^%$ masej dengan sapa tu..saya jawab la ZAF..

GULP ! 

betol pulak la minah ni cakap.. n T E R S E D A K aku yang teruk tadi tu kemungkinan sebab itu atau hanya kebetulan..


Tiada ulasan: