Khamis, 24 Mei 2012

terluka terguris tragis ='(

sedeyh gila weyh..
sport rim kesayangan aku kat kereta kesayangan aku 
dah tak lawa !
huwaaaaaaaaaaaaa~~

tadi aku nak parking side kononnya nak rapat sket ke tepi takot lori-lori besar lalu bergesel ngan kereta aku..maklomlah kereta kesayangan la kata kan.
<biasanya OKE je tak terjadinya apa-apa>

TAPI... 
sesuatu yang tidak dijangka berlaku !

v
v
v
v

sport rim aku bergesel dengan divider !
sumpah aku takot nak tengok!
sumpah aku seram nak tengok keadaan sport rim aku!
hati berdebar-debar gila !

bila tengok je sport rim aku...
v
v
v

weyh sumpah aku suka & sayang gila rim ni tapi ni la jadinya...
v
v
v




oh my ... remuk hati ku
TERLUKA TERGURIS TRAGIS
jadi pengajaran sangat kat aku dah..supaya bawa lebih berhati-hati..
walupon aku bawak perlahan je tadi.
=huhuhu=


then aku sampai rumah cerita la dengan mama ..

mama aku memula terkejut coz dia ingat body kereta semua habis.. kra dia ingat macam aku ni minor excident la.. bila aku tunjuk gambar..

ayat maut keluar..
"tulah.....laen kali bawak laju lagi" ">

yang lagi makan dalam dan menyentap-nyentap jantong aku ... ni ayat dia ..
"ahaahaha tak pe.. kereta kau .. bukan kereta mama atau ayah.. buat sendiri tanggong sendiri la"
maaaaa samapi ati...">
[tapi tak terluah nanti kena lagi ayat-ayat pedas]

ni la gambaran aku tadi :

pastu aku call ayah aku .. just nak bagitahu jelah.kang kate dah kene senyap je.. 

kesannya :
"tak pe lah .. janji yun tak de pape. teruk sangat ke?"
tapi en sempat lagi soalan cepu mas : "KERETA SAPE??"
[oke waktu ni suara dia jelas terkejut..maybe dia ingat kereta dia la kot yang kena . bila tahu bukan kereta dia suaranya back to normal]
lega...

then ayah suruh aku mms dia gambar rim ni.. aku pon sent la mms ...
v
v
DELIVERED 
v
v
tit tit tit tit
ayah:
"alaaaa siket je ! haha"

aku rasa macam muka ni tetepek kat cermin kaca !

siket dia kata ??

hati aku terguris terluka bagai nak gila . 
siap nak nangis lagi .
huwaaaah ! dia kate siket !
mentang-mentang bukan kereta dia..


GUA SAYANG HARTA BEB !
GUA HARGAI APA YANG ORANG BAGI KAT GUA !
GUA TRY JAGA BAIK-BAIK !
REMUK HATI GUA BILO TENGOK BARANG GUA SAYANG CAM NI JADI EH !










Tiada ulasan: