Selasa, 22 Mei 2012

Bila lah aku dapat merasa ..haish..

Aku minat betul lah kereta ni..


carian : pakcik google 

aku suka akan style kereta ni..

sangat-sangat tiptop.. 

aku ni perempuan en so aku tataw la sangat tentang enjin or pape..
but aku akan cuba untuk pelajari tentang kereta ni.

apa yang aku minat tentang kereta ni dari segi reka bentuknya. 
sporty habis kalau sesiapa yang pandai mack-up kan.
dan aku akan pastikan jika suatu hari nanti kereta ini jadi milik aku , akan aku sportykan dia.
=HAHAHAHAHAHA=




aku teringin sangat nak ada kereta ni SENDIRI.. bila la agaknya kan.

hope satu hari nanti aku dapat jugak dengan design2 Lancer yang up to date =)

bila suatu hari nanti aku menjadi seorang Akauntan


dan jika aku menjadi muslimah berhijab suatu hari nanti


seorang ibu kepada anak-anak yang brutal jugak 
=HAHAHA=



best kan?

bila agaknya ?

Dip. AC120 = Diploma in Accounting Information System
Tempoh :3 tahun
insyaAllah Bulan May 2014 aku graduate 
Amin ~
(UiTM Arau , Perlis)

AC220 - Bachelor in Degree ini Accountancy [Honours]
Tempoh : 2 Tahun [refer link kat atas]

kalau ada rezeki aku nak sambung Master
Tempoh : berape tahun erk? 2 tahun jugak xsalah aku

then phD - Doctor of Philosophy in Accounting (Financial Reporting) By Research
Tempoh : 
Full Time : 3 tahun (UiTM)
Part Time : 4-6 tahun (UiTM)
ni link dia :





Tiada ulasan: