Rabu, 23 Mei 2012

Steak Kambing Frozen

[ ni yang dah masak & complete set la kan]
BUT...
aku tak jual yang dah siap ni , mungkin kalau tempahan banyak boleh dipertimbangkan kot & aku boleh bincang dengan mama & ayah aku 
^_^

[yang ni plak yang aku JUAL . FROZEN]
dalam 1 packet yang besar tu ada 10 keping daging kambing yang dah siap perab & dipotong mengikut potongan steak .


[yang ni waktu aku masak Steak Kambing ni untuk Dinner Family aku]
besar ni la setiap 1 potongan steak kambing ni
biasanya aku makan kat kedai 2 keping sedap2 perot aku je kan
=HAHAHA=
(perot aku besar siket)
THEN..
bila aku makan yang ni.. weyh 1 keping pon aku da kenyang !
rasa rempahnya kelas kaw maria haha..

Kuantiti & Harga:
RM50 <package>
lebih kurang nak 2 kg la (10 keping , mengikut potongan steak)

RM6
Each Slice ( 1 keping potongan steak )

Kelebihan :
Dah siap perap
tinggal masak/bakar & makan sahaja


*TURUT MENERIMA TEMPAHAN MAJLIS-MAJLIS
*HARGA TAK TERMASUK COST PENGHANTARAN



Kalau berminat boleh PM aku kat Facebook aku .
ni link dia :

*PM aku kat facebook then kalau nak nombor fon later on aku bagi

^_^


Tiada ulasan: