Rabu, 16 Mei 2012

sempurnakah ?

aku
aku bukan sempurna mana
malah aku memang tak sempurna
bila bercakap aku menyakitkan
bila bersuara lantang sahaja kata-kata
Kerana?
kerana aku bukan hipokrit
aku menangis pada sesetengah org yg aku percaya
aku pendam jika mereka tiada di sisi
aku stress aku lemah
mungkin tak ada siapa perasan
hanya aku ,
aku sahaja mengetahui isi hati aku
aku banyak buat silap ,br> aku selalu cakap tak fikir
sampai mama pon pesan , tkot org sihir aku
==hahaha==
insyaALLAH aku lebih percayakan ALLAH
peringatan tu aku sentiasa ingat
TAPI
terkadang aku lupa
aku ikotkan kata hati kata syaitan
lepaskan amarah aku tanpa fikir hati org
hati aku bagaimana?
terkadang terfikir aku kejam
bagaimana dengan org yg kejam terhadap aku pulak ?
adilkah?

COP!

itu tolak tepi
belajar dari kesilapan .
itu dari dulu subjek yang selalu fail .
asyik repeat
kata maaf tak lekang dari mulut
tapi lama-lama keras bagai batu !

APA SEMUA NI ?
aku bukan macam tu !
aku kasar luarnya
lembut didalamnya
'pa' akui benda tu
maki hamun ku serahkan tapi ...
AKU BANGGA ! ! !
KERANA ??

dia SABAR .
aku perlu belajar dari dia
tapi macam mana ?
perlu aku jadi hipokrit ke ?
aku tak pandai nak tipu diri sendiri la
makan dalam oo hati ni
....

HARUS BAGAIMANA ?
tunggu esok mungkin lembut sedikit hati ni .
atau perlu di pujuk ? ,br> aku bukan macam tu
makin parah naty
biarkan ?
ahhh terasa bagai tak dihargai .. kaw yang mampu bertahan
^_^

Tiada ulasan: