Isnin, 21 Mei 2012

Mr. J aku .. ni dia ... X)


semua orang mesti ade Mr right ? Dato' K ? Mr Kasanova tersendiri en?
Senang cite yang teman korang la kan.
tak kira korang bosan , saje-saje or whatever .
^_^

apa yang aku suka kat dia :

[1]
senyumannya ..
(paling aku tak leh lupa , bila nampak je batang idong aku ni ha senyum dia meleret-leret sampai ke telinga)
(yang tak leh bla , kalo 1 hari dengan aku , tak kisah la webcam ke 3G ke en,)
(dio punyo sonyum mengalahkan orang menang kereta EVO sejibik)
(tersenyum memanjang.tak percaya?)
(aku tak leh tunjukkan bukti sekaranglah kerana tutt tuttt)
(haha tu tak leyh bagitahu lagi)

[2]
penyabarnya..
(yang ni satu kes , dia sangat2 penyabar)
(macam mana aku tahu, boleh dikatakan setiap hari dia ada masalah, tak kisahlah masalah kerja/keluarga)
(tempat dia luahkan kesedihan semuanya kat aku)
(aku jadi orang yang paling dia percaya untuk pegang semua rahsia dia..InsyaAllah)
(jaranglah dia marah aku kalau benda yang aku buat tu tak terlampau)
(kira dia orang yang caring jugaklah..TAPI PARENTS aku lagi caringlah)

[3]
informasi..
(dah macam apa ntah ada informasi bagai ni kan)
(tapi dia sangat-sangat la bagi tahu aku kemana sahaja dia pergi dan buat)
(memula tu pada aku tak payah la kan.)
(tapi bila dia tak buat / terlupa nak bagitahu aku kemana dia pergi, aku pulak yang melenting)
(kenapa erk?)
=hahaha=

* Cukuplah 3 kebaikkan yang utama dulu aku ceritakan




MR. J

Tiada ulasan: