Khamis, 17 Mei 2012

Bilik Tidur Idaman 1




bercerita tentang blik tidur idaman ! 
jika rumah aku hanya flat/apartment




Situasi bilik yang macam ni aku suka TAPI.....
warna bilik aku tak bekenan la warna pink.
so, it better kalau kita tukar dia jadi warna purple.

bilik kecil kebiasaanya untuk rumah flat . 
aku suka style macam ni lah.
BUT..
ada pengubahsuaiann yang aku nak buat kalau mengukut dekorasi bilik ni.
aku nak ubah almari yang kat belah kanan korg ni..yang letaknya di bawah tu kita BUANG !
so di tukarkan kepada,...


rak macam ni.. 
(tukarkan warna kepada hitam / coklat gelap)
kedudukan rak ni cuba di letakkan di tepi tingkap berdekatan dengan katil
jadi ruang dalam bilik akan nampak lagi lapang 

pada aku purple sesuai dengan warna kayu coklat pekat 
totally hitam x berapa nak kene..
pada aku la

lagi 1 karpet kat bawah tu aku rasa tak perlu 
coz benda tu akan nampak semak
^_^





Tiada ulasan: