Khamis, 22 November 2012

THE TWILIGHT SAGA : BREAKING DAWN p2






heh... beria-ia aku ajak member-member aku teman kan aku pergi tengok cerita ni..
ehhehe
berbaloi-baloi..
[ BAWALAH KEMANA-MANA SAHAJA KAD MATRIX (student card) ANDA]
kerana:

tadi aku pergi GSC Summit je. 
[ah lantaklah janji aku dapat tengok cite niyh.. heh!]
tiket harga biasa RM10

then member aku tanya :
bang..student card bole guna tak?

a abang said :
bole-bole.. [sambil terangguk-angguk] heh!

untuk beli 5 tiket jadinya RM50 sepatutnye terbang..
tapi because of student card..
utk 5 tiket jadinye RM30..
jimat RM4 ... 
harga student RM6

murah en?

RM4 kau bole tambah-tambah beli pop cone [btol ke eje cam gini?] ke ape ke en...

so dengan happy nye kitorang dapat tiket tu dengan tempat duduk yang best & tak payah mendongak! heh!


[nampak tak jari Sarah Halimi?] ;p


cerite die best! pada aku lah yang memang layan Movie series ni dari dulu..

thanks to :


akhirnye selesai dah tak ada sambung-sambung da..

mesti rindu dengan Adward Cullen ! [bukan Robert Pattinson] ahaks!



nak upload gambar but bluetooth macam taik! =,=''

Tiada ulasan: