Sabtu, 24 November 2012

cerita hari ini , nasib x xcident..

hari ni aku ke Kuala Pilah (KP) , pergi kenduri kahwin saudara aku. yang mana? [tak payah lah aku terangkan satu persatu] heh. :D

perjalanan masa dekat highway ELITE .. lancar belaka.. suka aku drive time-time canggini..

perancangan awal aku nak drive dekat highway je.. jalan dalam ni aku malas.. sebab aku bukan seorang yang penyabar.. heh ! masuk jalan lama nanti mama drive la.. kirenye..

TAPI..

sampai ke sudah.. aku jugak yang drive.. huh.. =,='' tapi tak apa lah.. alhamdulillah aku , ayah dan mama selamat pergi dan balik .

masuk dekat Highway PLUS.. wa cakap lu JAM woo.. pe jadahnye?  -____- ' '

tapi tak lama.. aku lari .. ikut highway LEKAS. heh! se...la...mat.... =D

sampai je KP kat sana biasa lah kalau dah jumpa saudara mara..pot pet sini..pot pet sana lah. kan..

*ayah tak leh drive jauh buat masa ni kerana faktor kesihatan ...[sakit pinggang] 

balik tu lepas aku keluar tol NILAI (dari LEKAS highway) ada PROTON PERSONA color macam purple2 uh .. aku stay la kat line aku lepas Smart Tag.. die boleh himpit aku !

wahwah.. ayah aku cemas gile kottt.. aku yang dah memang terperasan.. aku pelahankan kereta GEN2 orange ayah aku tu.. then....

PON PON PON PON , PON PON PON PON PONNNNNNNNNNNN ! ! ! ! ! ! (saje letak tanda seru.. heh.. MARAH tu !)

pastu aku bagi jeling sket ! heh konon la tunjuk garang.. orang dalam tu cuak gile kottt... heh.. :D

aku, kalau dapat tekan hon.. aku tekan puas-puas! bukan selalu tekan kan! haha! sekali tekan memang aku lepas geram...! sememangnya aku GERAM ! 

kepada pemandu tu.. LUCK die tak ada sakit jantung..hihihi..

"  sorry la bro.. aku pantang orang himpit-himpit ni lebih-lebih lagi tak bagi SIGNAL ! "

=) pandu berhemah..oke! ingat orang tersayang...

wa bawak orang yang wa sayang.. ayah wa..and mama wa.. kottt anything happen wa tuntuttt bela beb.. kereta jangan cakap.. wa nak sejibik macam yang wa ade dlu balik.. haha

*mohon Allah S.W.T selamatkan perjalanan kami kemana sahaja & lindungi kami.. AMIN...

Tiada ulasan: