Ahad, 4 November 2012

terima kasih NOVEMBER



terima kasih ya Allah,
kerana membuat aku bahagia. 
kerana kau memberi aku ruang untuk bersua dengannya.

terima kasih ya Al- Basir,
kerana kau membantuku untuk melihat.
melihat air matanya kerana terjatuhnya air mata kecewaku.

terima kasih ya Al-Aziz,
kerana kau membuka segala,
pekung selama ini di simpan akhirnya terbongkar.

terima kasih ya Al-Qudus,
kau membuat ku celik,
mungkin aku perlu berubah,
berubah untuk menjadi yang lebih matang.

terima kasih ya Al-Ghaffar,
kerana  kau beri aku sedikit ruang kemaafan di hati ini,
untuk dia di maafkan kerana dia yang aku sayang.

terima kasih ya Ar-Rahim,
kerana masih menyayangi dia walaupun die bersalah.

terima kasih ya Al-Latif,
kerana aku tak berlaku kejam meninggalkan dia.

Ya Al-Mujib ,
kerana aku sayang dia & aku harap dia yang satu, lelaki yang akan jadi imam ku nanti selain ayah ku.

Tiada ulasan: