Selasa, 6 November 2012

tabahkan aku



hati selalu menangis teringatkan dia ..
adakah dia setia dan jujur?
dia masih mahukan aku atau tidak?

sellau fikir yang bukan-bukan ..
kerana aku takut dia melakukan kesalahan dahulu.
kerana aku takut untuk hilang teman sebaik dan sehebat dia.

orang kata kalau dia adalah jodoh kau tak payah nak risau..
tapi macam mana nak buat tak risau tu?
boleh bagi tahu aku?

yes aku ngaku yang aku sangat-sangat kuat jeles..
tataw kenapa.
kerana mungkin aku sayang dia,,

orang kata jangan kuat cemburu nanti makan diri.. 
tapi bagai mana?
apa harus aku lakukan..

jarak.. pemisah antar aku dan dia..
saling percaya amat perlu..

aku harap kau setia dengan aku sayang..

aku tahu kau tak mnain-main dalam hubungan tapi.. bagai mana harus percaya?

pengorbanan kau aku nampak..
tapi hati .. kuat rajuk dan cemburu.. 

arghhh! aku stresss....

Tiada ulasan: