Ahad, 5 Ogos 2012

tanpa sedar....

aku ade sorang kenalan...
die baik kat aku..
sem lepas aku saket die susah payah tolong aku carikan air kelapa..
thanks to him & her..

++++++++++++++++

bukan ni cte yang aku nak cte..
benda yang aku nak cte ni bekait la rapat dengan orang sekeliling aku..
tak kisah la sesiapa..
& tak perlu aku mention kan sesape kat sini..k

status2 baru aku kat FB semua bekaet rapat ngan feeling aku..
=)
sampai ade yang tego ..
'hang ada masalah ngan bf hang ka?'
tettttt .. isu kali ni tade kene mengena ngan bf ke 

ntah la kan..sejak dua tiga hari ni hormon tak stabil sesangat..
agaknye kenape la yek?
haha

tanpa sedar...
tingkah laku aku mungkin pada aku x la seberapa tapi ..
bagi sesetengah orang tu da cukop melambangkan aku ni x ske .. benci benci benci !
hahaa ;p

y eh?
aku rasa aku ni jenis yang tak boleh tipu diri sendiri la..
aigoooo...
aku tak suke hipokrit..
aku try / aku cakap aku nak buat tataw..pendam selagi boleh..
but yang aku pendam mungkin kata-kata..
body movement aku..segala bagai..aku tak dapat tipu doh...

pada ko sorry la bebanyak.. 
maybe betol kate member2 aku yang dulu rapat ngan aku sebelom kaw..
bila aku senyap.. bila aku mula nak ignore kehadiran sesorg tu..
mungkin ade something yang tak kene..

but tak perlu la meng-effect-kan benda ni pada orang-orang yang kenal aku..
dari orang suka aku..jadi tak suka..
but kalo itu terjadi..
tersangat la puaka mulut mu..kerana berbicara tanpa dasar..

pada kamu-kamu..
adil ke dengar sebelah pihak kalo benda tu terjadi ..?
tak kan?
oke thats it .. 
get it?
oke then..
GOOD

Tiada ulasan: