Khamis, 2 Ogos 2012

kita sebenarnya... tapi...

kita sebenarnya ....
suka kat die sangat-sangat...
tapi ..
kita tak berani nak cakap pape...

kita sebenarnya...
rasa nak sangat dekat dengan die ..
tapi..
kita tahu kite ni siapa la nak denkat dengan die kan..

kite sebenarnye ..
dah jatuh sayang dekat die..
tapi..
kita ignore kan benda tu sebab kite takot kene reject bulat2 kan..

************************

aku sebenarnya ...
sayang sangat dekat kawan-kawan aku..
tapi..
aku tataw la die pulak macam mana..

kita sebenarnye..
terlalu jage hati mamber kite .. terkadang menjadi kuli kepada mereka..
mereka sedar tak ada hati yang terluka sebenarnya?
atau mereka-mereka ingat kita ni tak ni tak ada perasaan?
tapi ...
kita still lagi nak belagak cool gila..
sedangkan hati dah punah ranah terluka atas apa yang di buat kat kita...

++++++++++++++++++++++++

perangai aku ni terok sangat ke?
susah sangat ke nak paham aku?
aku bukan la apa..
aku takut nak cakap banyak-banyak atas sesuatu perkara..
kerana aku takut aku terlajak kata..
aku mengata ikut hati sedangkan hakikatnye tak..

aku minta tolong sangat-sangat janganlah terlalu nak mengejar kejayaan sendiri..
hati orang weyh kite tak tahu..
sedar-sedar ade yang dah bernanah...

sekarang aku nampak ..
bila kite ade tapi kita tak di perlukan..
orang akan buat kita macam sampah..
buat-buat tak nampak ..
sedangkan hakikatnye selama ni ke mana-mana aku di ajak..
terserempak di mana-mana pasti di tegur,,
sekarang apa dah jadi weyh?

dulu kemain lagi apa terjadi .. kawan 1 tempat pasti tak kan dilupakan..
sekarang? tengok siapa buat sape?
kaw cakap kaw jenis sayang kawan..
but macam ni kau layan orang yang kaw sayang ke?
aku rasa tak kan..
aku tahu kau tak suka/sayang aku mane kan..

yela aku ni sape la sangat..
hurmm...

++++++++++++

kau buat muka kalo kau tak puas hati..
tak pe kalo aku tahu aku salah..
but kau buat muka atas kesilapan sendiri dan tak dapat nak bezakan macam mana nak berhadapan dengan member..
kaw tarik muka..
kau silap..
kau pk muka kaw je boleh tarik..
aku pon bole..
harap maklom..
aku tak kan sesekali lupa / tinggal kan member..

but sekali hati aku da terguris setelah sekian lama aku bertahan..
susah kaw nak dapatkan aku yang dulu...
mungkin aku akan layan kaw lebih teruk dari dulu..

teruk tak teruklah kan..
kalo aku cakap something yang mendesingkan telinga tu..
no more sorry for u.. no more smile for u..
FAKE !
aku tak suka benda tu .
& aku tak suka buat member aku macam tu..

but kaw perlu tahu lah kan..
aku manusia..
aku ade perasaan..
aku tak betah bertahan & aku bukan jenis pendendam..
tapi hati aku menyembunyikan 1 juta rahsia..
yang banyak kaw tak tahu..

memang aku banyak mulut..
memang aku suka hua hua..
but aku tak pernah tunjukkan sifat aku yang sebenarnya..
jangan buat aku penat untuk berlakon happy depan kau.
PLEASE !

Tiada ulasan: