Selasa, 28 Ogos 2012

arghhhh sengal...

da teragak da tadi nak bawak payung p kelas..

tapi degil... ikut sangat statement hati tu..

kan..penyudahnye mandi hujan...

kuyoppp doh..

nasib kelas ais220 habis awal.. 

bole balek mandi shampoo pale aku ni yang da terlampau ting tong kene ujan..

haishhh nasiblah weyh..

oh btw en.. Arau skang ni sojukkkk gilo..

lembab je..

best2!..

hehe...

bole g kelas pakai baju sejuk bajet duduk kat Araustralia sket..

hahha//

bukan auta tapi betol auh..

aku teserempak ngan sorang mamat ni pakai sweater hitam..

wah...jatuh cinta lah ! hahaha 
( statement nak makan kaki ngan pakcik )
oh pakcik kaw tetap di hati ...
bahahhahaha

oke dah stop mengarot pasal laki yang tak di kenali tuh..

tadi aku bawak kuih raye g kelas.. kuih uh aku buat taw..
(terima hakikat yang aku reti memasak oke?
hahahaha
tapi tade la hebat taraf chef..
sket2 bole la..
nak jadi kan aku ni menantu da lepas la..

erk...rasa cam masuk lift tekan sendiri je aku ni.. wohahahhahaha...

oke stop it zida..
dah nak chaw tgok kaen da siap blom kat bawah...
^_^

note :  gambar aku upload nanti la eh..

Tiada ulasan: