Rabu, 8 Ogos 2012

08 / 08 /2012

annoying gile doh !
sangat !

oke pepagi tadi kelas oke je tade hal
kelas kol 10 tadi plak yang bertambah-tambah hal !

memula da decide kate minggu yang nak balek raya tu tade kelas..
then akan di gantikan selepas raya..
at last die kata 'pada sesiapa yang tak buat presentation lagi sila dtg minggu dpn habiskan presentation anda'
what the hell....
aku da tempah tiket kot..
kalo tiket tren / bas aku bole terima lagi,,.
tiket flight doh !
memang bapak aku cop duet nak beli tiket & sesuka hati aku je kan membazir..
oh shit!

gila stress doh tadi ngan orang keliling yang memang nak mintak pelempang dari aku ni..
weyh time suka kita suka la..
time serious please a serious..
kau tak de kat tempat aku boleh la kau buat aku mcam tu..
cuba kau ada kat tempat aku apa kau rasa?

bajet time sepatutnya setiap group present hanya 10 minit..
ni ada yang terlebih-lebih apa kes?
perghhhh saket hati la sial !
pastu bole plak kate 'itu bukan masalah saya'

berasap doh telinga dengar.. 
sakettttnya hati aku..
sumpah aku tertekan sangat...

dek sebab kan 2 kelas yang code die ni sama la aku tak suka hari selasa & rabu.
oh men rabu pon aku suka kelas kol 4 je..
but pas raya ni tataw lah klas kol 4 tu best ke tak..
hurmmm...damn!

memula aku memang nak leave it je 5% carry marks tu.. 
coz aku igt presentation ni 5% je..but aku terfikir juga lah yang 5% tu menentukan sama ada aku repeat ke tak..
ya ALLAH jauhkan lah dari aku me-repeat apa-apa jenis paper..pleaseee ='(
tapi bila aku check balek... 20% kottt..
gila la weyh..memang tak la aku nak bio kan je kan..
pas tu group aku decide nak wat pas raye..
but sir aku tu pulak kata boleh buat pas raya tapi markah pon strict la kan..

oke dah ..
tanak cte pasal benda yang saket kan hati aku..
nak ceritakan pasal paper test akaun aku plak..
ritu aku test 1 serious tak cukop masa nak siap kan semua..
dan aku sangat lah terkejut aku dalam golongan yang lulus dengan jayanya tapi tak de la jaya sangat..
sebab apa aku cakap jayanya..coz lam kelas tak ramai yang perform test 1 ni..
aku salah sorang yang perform..

soalan dia tak susah tapi soalan dia leceh..
thanks to 'sir akaun' yang sangat siooookkk.
weyh lect aku yang ni sgt sempoi habis weyh..
dia baik. dia paham kitorang.
dia ajar sampai paham.
dia tak sombong.
sia suka bagi kitorang gelak sampai pecah-pecah usus tali pusat segala bagai..
dia best..
kitorang nak tanye pon kalau tak faham tak de la segan-segan..
hurm...

tapi..
pas raya dia da tak ajar kitorg dah sebab dia nak sambung study..
adoiyai sir.. kenapa la tak habiskan sem ni je ..
='( 

aku yakin pas ni mesti tak de satu kelas pon aku tak sabar-sabar nak masuk..


note: 
ya Allah permudahkanlah perjalanan sem 3 aku ni dengan jayanya. Jangan kau persulitkannya. Dan percepatkan segala urusan sem 3 ku ini dan jadikanlah sem 3 ni sem yang tak kan berulang lagi di sem yang akan datang.. jadikan sem akan datang sem yang lebih baik dari sem kali ini.

Amin ~

Tiada ulasan: