Ahad, 15 Julai 2012

Sukol 2012, UiTM Arau Perlis

malam tadi bersamaaan dengan 14 July 2012 
semua pelajar UiTM perlis di jemput untuk menghadirkan diri ke Majlis Penutupan Sukol 2012.
bertempat di Kompleks Sukan UiTM Arau, Perlis.
 wah! da macam gaya orang yang bagi announcement pulok..
hoho

aku share serba siket-siket gambar yang aku dapat amik malam tu..
bukan tak nak amik semua gambar tapi kerana ....

teruja bebenor aku pun telupa lah akan blog ni ..
aaaa ade kene mengena ke?
maksod aku.. terlupa la nak amik gambar utk share dekat blog ni ha...

bermulanya sesi kawad oleh kolej-kolej yang terdiri dari Dahlia (s) , Cengal (s) , Kesinai (s) & Beringin..
Ramai gila lah
aku ingat tal best ..tapi at last ..
sape tak pergi.. sangat-sangatlah rugi..
cozzzzzz
setiap perbarisan ni .. akan buat persembahan..
yang paling best kawad dari abang-abang kotak.. 
[panggilan abang kerana umurnya mungkin bercampur]
&
dahlia II pon best .. =)
yang paling best siswi nye perbarisan daripada
kakak-kakak berpakaian doktor..
happening sangat-sangat.. 

*sape yang ade full video bagitaw aku eh..aku nak !
haha
=)




kumpulan silat ape ntah lupe namenye tapi datang dari haruslah UiTM Arau.. =)


dikir barat dari abe-abe UiTM Arau deh..
^_^
(ade yang handsome taw!)
heeee

ni pertunjukkan yang paling tak di jangka-jangka dari group Palapes UiTM Perlis..
ceritanya .
raktor uitm Perlis kena colek di sebabkan anak salah sorg pengganas telah di gugur taraf dari Uitm Perlis..
so Palapes pon dtg..
dorg punya show memang gila-gila lah..
sebab.. 
tgok la gambar kat bawah yang tak seberapa ni..





klip video insyaAllah kalo internet laju aku upload oke.





brass band kitorg pon best-best !
aku suka yang men drum 4 tu..
apo ntah namo eh tataw den nak koba en..

good job !

Tiada ulasan: