Rabu, 25 Julai 2012

ramadhan .. thanks

tak sampai seminggu puasa ..
alhamdulillah siket demi siket aku mula berubah dari segi mental dan fizikal..
berharap agar perubahan ke arah kebaikan ini di kekalkan..
insyaAllah..kuat kan iman hamba..

oke tekad aku mula ramadhan ini aku mahu lupakan M.E.R.C.U.N ...mercun .
[gambar dari pakcik google]


why ?
because...[tak payah nak omputih sangatlah]

banyak lagi sebab-sebabnye..
tapi aku tak nak la jadi mangsa benda alah ni..
kene lagi aku ni pompuan..
haishhh mintak simpang la weyh.. jauhkan aku dari benda ni..
jatuh saham nanti..

dulu aku memang kaki mercun babe.. 
cakap je mercun ape aku x penah maen..
but tapi sejak dua menjak tige menjak ni.. aku pk balek buat apa nak maen benda yang da tentunya kita tahu akan ragot kemeriahan raya nanti en..

tak nak aku raye tak cukop mane2 bahagian tubuh basan aku..
cukop la parot chickenpox hari tu tak hilang2 lagi..

aku harap aku xkan maen walopon 1 mercun tahun ni..

orang cakap bila hati da berat better tak payah la nak buat gak..
Allah da gerak kan hati kita supaya jangan maen.. nanti kalo jadi benda yang tak di ingini menyesal lah tak sudah..

so kepada adik-adik sedara nanti law ade rezeki pakcik/paklong korang bawak balek mercun.. korang la maen k..
kak.yun x nak.. =)
kak yun tompang tengok je..
=)




Tiada ulasan: