Isnin, 23 Julai 2012

koleksi baju BATMAN

aku tataw sejak bila entah bagaimana .. [haha ayat dramatik btol] aku minat baju BATMAN.
seriusly aku bukan la tengok sangat cerita BATMAN & kalo di tanya kisah BATMAN aku pon tataw nak jawab macam mana..

daripada baju SUPERMAN aku lebih kepada BATMAN..
kenapa tak SPIDERMAN ek?
Jawabnye../.
v
v
v
v
v
Entoh le yeop !
haha

buat masa skang aku da ade wane Hijau , Hitam , Putih & Oren .
oke kisah minggu ni.. tak de la minggu sangat Ahad lepas a.k.a semalam je pon..
aku merayaplah dengan family aku dekat PB..

serius aku katakan aku bukan la jenis minah-minah yang suka pakai baju branded-branded ni..
wa tak maen la bro branded sangat janji boleh pakai da lerr..

serius babe bole kira dengan jari je barang-barang ori yang aku ada (pakaian je la)
cam gadjet tu tolak tepi.. 
psssss .. bab gajet harus yang ori der..
hahaha

oke pause ! sambung cerita baju tadi...
aku nak BATMAN warna MERAH saiz M but sayang seribu kali sayang..
hanya ade saiz L & ke atas..
adomak ai.. sian gue...
rembat la ape yang ade iaitu putih dan Oren..




Tiada ulasan: