Rabu, 4 Julai 2012

ade orang tak puas hati gamaknya...

oke pembebelan aku pada hari ini adalah kerana terdapatnya seseorang makhluk Allah yang tidak berpuas hati dengan mana-mana makhluk Allah yang laen..

apsal ha aku cakap macam tu?
oke first pandangan aku maybe die juling la kot !
tak pon dia mengalami masalah alah mata yang membuatkan sesiapa pandang saket la sangat hati ni.

oke then aku sambung kenape ye aku bebel canggini?
bersangka baikkan elok..
so sejuk la siket hati tu dari nak memaki orang tak tentu pasal.

hal ini kerana???????????
dia ni ntah la suka sangat pandang slek [tataw la nak eja] tapi pandangan yang menyakitkan hati..
dari dulu aku pandang rasa mcm semak je mata bulu mata taik mata aku ni.

bukan lah kata apa..
semua orang mesti ada mata yang semak dan bila pandang mamat/minah tu mesti pandangan mata saket je kan..
macam tu jugak lah aku....
aku kat sini just nak lepaskan tensyen sahaja dengan makhluk sorang ni ..
ok fine..! penat taip laju-laju sampai banyak typo..
hahahahaha

kelas seperti biasa hari rabu ACD3Ez sangatlah padat macam nasi impit !
lepak 2 jam kat library jap g kelas cekKadir..

oke next week test1 untuk ais220 , a.k.a kelas cekFarid..
harap aku scorr dengan jayanya..
insyaAllah..

oh ye mama ade cerita yang kawan lama aku dulu kat seremban dia DL kat poli port dickson!
oke tahniah ! semoga teruskan lagi usaha..

aku .. teringin sangat nak DL..
but kalo bukan rezekikan nak DL macam mana pon takan dapat..
but sape tahu sem ni aku sama-sama DL ngan Niza..
hahaha INI ANGAN-ANGAN !
TAPI 1 HARI PASTI JADI RIALITI..

who knows Allah punya perancangan kan?

nak cakap pasal couple lak.. aku x minat sebab beberapa hari ni.. aku tataw lah kenapa orang sekeliling aku kawan aku.. kawan baik aku mengalami masalah putus cinta tertonggeng-tonggeng..
kepada KAU aku nak sangat tahu kenapa mengapa bagaimana & etc ..
tapi tunggulah aku ade kredit lebih dan masa agak lapang sket nanti aku hello hello kau..

nak cakap pasal hari sabtu ni plak.. 
MODUL 3 .. memang tersangat la 'SUKA'
fffftfttttttttttttttt
group tatuka.. bilik pon tatuka..
sorang pon tak de yang aku kenal 'rapat'
memang x suka lah kan nak memulakan sesuatu yang baru coz aku mengalami masalah untuk membukakan sesuatu perhubungan...
sangat tak suka..

oh ye pasal baju malam tadi terbakar pon aku masih tak reda terkilan semua benda alah ni..
oke dah ! bye !
jap g kalo idea baru aku bebel lagi.. 

note:akuponnakpandaimacamkau!

Tiada ulasan: