Sabtu, 21 Julai 2012

esok pose dah

esok da pose kan..
btw nak cte tadi aku nak basoh baju gune mesen..
serentak.. ade 2 org sampai skali// 
pergh cepat2 die kate mesen tu die punya.
kepala B*** dia kan !
aku punya penat balek dari koko dan da tentu2nya sampai dulu die boleh macam tu je kan.
lahanat punya budak ..
then aku nek atas bilik aku and call my fanot..
nasib mesen kat row die kosong then aku pon g la blok sebelah semate-mate nak mesen baju..

oke stop cter pasal ni.
cter pasal malam ni pulak.
weyh esok parents aku datang.
=)
sambut puasa yang first bersama parents di perantauan..
hahaha tak payah nak perantauan sgat la weyh...
hahaha
oke then aku nak cter aper lagi erk..
oo malam ni or tadi aku g makan kat lua.. agak penat jugak berjalan dari dalia II ni ke kedai makan terletaknya di luar kampus..
oke then aku pegi lapa & balek lapa balik.. 
fanot...fanot dek sebabkan kaw aku pegi la jugak..

oke tadi volly ball best jugak la..
petang tadi punya cter..
aziz a.k.a penghulu or ketua kitorang bole dikata kene buli ngan 4 org gadiis yang tak berapa nak pandai maen..
btw.. thanks aziz coz sanggup training kitorg yang tak seberapa..
oke sebab apa aku cakap buli keje die 1 hari ni baling bola kejar bola amik bola yang terlontar agak jauh..
=)
and die x men game hari ni..
sian kaw.. =)

oke dah aku nak layan movie sambil makan sahor..
erk ! sahor padiaaa tetengah malam buta.. haha =) 

Tiada ulasan: