Rabu, 5 September 2012

mimpi ? and ex-ex datang balik ?

malam tadi aku mimpi something yang tak logik la..

and one more important thing en.. ade ke aku mimpi dalam mimpi aku tu aku jatuh suka 

dekat seorang lelaki cina but rupe dia cam melayu .

senang cite macam sir. gitar aku dulu.. hezron .

but bukan dia lah dalam mimpi aku tu..

hope tak de la betul mimpi tu. seram je aku rasa . 

dalam mimpi tu ade game taw . game dia cam bagus je .

macam real tapi hanya lakonan dan tipu daya .

ade ke dalam mimpi tu aku kene jadi investigator ..

di beri pulak pilihan aku nak investigate kat sekolah rendah or menengah..

aku ingat nak kene jadi cikgu ke ape..

tapi ade ke aku kene jadi student dah tu pulak aku p pilih sekolah rendah..

=,=' ' ' 

pelik bebnor mimpi ni..

tu la ayah pesan jangan tido pas subuh...tapi time tu la siooookkk ma dapat tido . 

=)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

sesi 2 ..

ex ex datang balik.. ape ke jadahnya weyh ..

arghhhh tak nak ...

mintak aku setia !

wah bajet ade boyfriend aku ni ..

yeke ?

haha 

urm.

tu jela wat mase ni ..

daaaa


Tiada ulasan: