Jumaat, 14 September 2012

jumaat yang best la jugak =) hari rabu ?

pagi ni aku bangun awal tanpa ada siapa-siapa yang kejut kan..

tipu besar ni... maksod aku jam aku la kejutkan bukan manusia...

^_^

minggu ni penuh dengan test !

sangat-sangat...

cuma hari ni je la yang baru dapat bernafas siket sebab petang  ni hanya ade test volleyball je.

esok pulak test2 FAR200..

haish...

P.A aku pulak dok sibuk dak lulus 100% canggitu..

insyaAllah..

akan aku usaha kan..

=)

pastu cerita hari rabu minggu ni = 12 sept 2012


tenpat yang ade anak panah tu ade test

ala name pon student kan.. mesti la ade study last minutes..

for ais220 sir ,  we beg to release his class at 1000-1200 ..

benda ni suma kerana dia benarkan kami study untuk test subjek dia pada malam tu..

yang anak panah tu pulak adalah test2 tok group ACD3Ez utk 12 sept 2012

damn ! semua membaca kot..

urgh !..

so jika kelas ais220 tu xde kitorang free sangat-sangat 4 jam utk bukak kitab ais220 tu la kan..

coz hari rabu adalah hari busy 3Ez nye group..

tiba-tiba ! ! !! ! ! !

ade la sorang makhluk Allah ni ha yang nak buat extra klas ngan P.A kitorg..

ini kerana bagi dia dah tak ade masa nak ganti coz extra kelas ni tok test2 FAR200 sabtu ni..

what the....

pergh weyh.. rasa macam nak meletop je kepala aku dengar benda ni..

hurm... geram gilee kaw taw..

bukan aku sorang but kesemua student 3Ez..

pastu dia bincang ngan PA nak wat kelas tu tanpa... di ulangi tanpa... berbincang terlebih dahulu dengan group kitorang...

apa jenis manusia kah ini?

sangat-sangat jual ikan !

selfish ! dooooooooooo ...


pastu wat muka tak besalah..

then b4 PA ktorang masok time tu ..

member aku tanya.. punya la baik kan..
[coz kawan aku ni seore die sangattttt halusssss]

die bole jawab macam ham !
tak tengok muka dia lagi doh !..

law kaw tengok pon.. kaw da rasa cam nak baling semua barang yang ade kat kaw...

sangattt-sangattttt laaaaa annoying !

ade jugak la manusia macam ni..

aku bukan cerita belakang-belakang k..

aku cuma nyatakan hasrat dalam hati ni.. punya la geram nak mampus !

sampai ade member aku cakap...

'aku fail paper malam ni.. semua salah kaw'

oh men ! tersangattt la benar akan aku salah kan kaw salah 1 punca ketidak lulusan..

cukop cerita sampai takat ni dulu..

nak p sental adik-adik aku jap..

hahaha 

>,<'''''

bubye..

ops ! before tu...

happy birthday to my ex =)

patot la semalam cari aku..

aku pulak boleh tak ingat langsung..

weyh sumpah minggu ni berderet-deret test !

terbaiklah kan..

tu yang sampai tak teringat langsung..

but aku da wish kaw kan pagi ni..

=)

semoga kaw mampu jadi imam yang baik pada keluarga suatu hari nanti..

amin ~


sangat banyak typo & bahasa tonggang langgang..atas situasi & masa =)


Tiada ulasan: