Rabu, 12 Disember 2012

PADANG BESAR, PERLIS

hey.. today just nak update pasal PADANG BESAR,PERLIS. sejujur-jujurnya aku dah muak pergi sini..
gambar-gambar yang aku show ni sebenarnya waktu awal-awal bukak sem4 ni aku amik.. kehkeh..

 tapi dek sebabkan bluetooth laptop aku yang tak berapa nak betul tu. aku tangguhkan lah niat.. sampai lah hari ni aku dapat transfer gambar dari fon ke lp ni sebab member aku.. *oke abaikan pasal tu.. XD

people datang sini mesti lah nak shopping kan.. just kongsi beberapa keping gambar dekat sini.. :

ni memang fav aku la kalo sampai sini..
tapi bila di fikir2 balik atas 2 almari dah penuh dengan teady bear.. batalkan niat nak beli..huhu



ni ghupe die.. tapi di bahagian depan..
bahagian belakang banggunan batu.. 
tempat dia besar :)







banyak-banyak kedai.. kedai ni yang akan wajib aku pergi & plus kedai jersy [liverpool] law tak salah aku.. dua kedai ni menjadi fav aku... 
ade batman! hehehe
kedai liverpool tu aku lupe nak snap gambar la tapi die kat tingkat 2.. 
and kedai die warna merah2 cam gitu :)


ni waktu dalam banggunan . bukat atap buruk tadi tu k.. :)




pakaian dalam pon adeeee kihkih :D


 pada sesiapa yang minat ngan harimau melaya banyak jugak baju2 edition diorang kat sini :)

senang kata banyak yang ada kat sini.. kena pandai tawar menawar..

nak tahu lebih? datang la PADANG BESAR, PERLIS :)

habaq maiiiiiii 

<3 p="p">

Tiada ulasan: