Rabu, 12 Disember 2012

maafkan

Assalamualaikum. first of all aku nak mintak maaf atas kelewatan or in other words aku dah lama tak buat post and update pasal MAMPUKAH UNTUK TERSENYUM LAGI? untuk bab-bab seterusnya..

bukan sengaja atau hanya hangat-hangat taik ayam untuk menceburi bidang penulisan ni.
masih muda dan mentah dalam menulis dan mengarang. 

aku punyai reasons yang tersendiri kenapa dan mengapa..

sejujurnya jadual kuliah aku sangat-sangat padat untuk semester ini. in shaa Allah kalau sempat aku akan post entri-entri baru / episod selanjutnya MAMPUKAH UNTUK TERSENYUM LAGI?

assignment? dah mula nak start. aku bukan apa. masa untuk nak mengarang tidak terlalu banyak untuk aku.. so aku tak dapat nak update episod-episod baru dalam masa yang terdekat..

bukan aku dah stop ! tapi aku perlukan masa untuk mengarang. 

nanti kalau tersalah sana sini. tak best dan membosankan aku balik yang kene 'kondem'.

aku tekankan dekat sini.. aku akan sambung episod MAMPUKAH UNTUK AKU TERSENYUM LAGI? akan datang dalam masa yang terdekat ni. in shaa Allah semoga Allah permudahkan semua. :)

terima kasih kepada to all readers [ ceh perasan... ] harap bersabar & nantikan sambungan MAMPUKAH UNTUK TERSENYUM LAGI? oke?