Khamis, 27 Disember 2012

mid sem nak habis da

assalamualaikum.. cuti mid sem dah nak habis da weyh.. :'( kenapa aku rasa terlalu kejap?

aku cerite dari first aku jejak kali kat subang air port eh..

smpai je.. hujan kemain punya lebat.. ayah aku jemput,.... dan jalan nak balik ke shah alam.. jem gila vavi la woi... patot jarak antara uma aku ngan subang airport tu le sampai 30 minit je kottt.. tu pon law banyak kete..


di sebabkan banjir.. aigoooo 2 jam setengah nak dekat 3 jam bhai aku terperok dalam kete...perut lapa... haiyoooooo

oke stop pasal tu..

dah sampai rumah lepas pekene nasi goreng pataya.. kailan goreng ikan masin , tomyam campur dan ikan siakap masak tiga rasa... tido dan kene bangun kol 4 ..

oke bangun kol 4? eh silap2.. bangun kol 330pagi.. sebab kol 4 nak gerak balik rumah atok mak.. FELDA TENANG, LABIS , JOHOR sebab atok sedara buat kenduri kahwin ank dia.. ;)

oke.. sampai kampung area kol 830 pagi .. sempat sarapan.. berhenti dua tiga kali singgah toilet.. hihi

oke then..

kat kampong macam biasa je..

balik shah alam balik hari selasa..

balik je pas zohor terus keluar g buat lens baru dan tambah power..

AKU KENE suprise gile2 ngan ayah n mama ... !

ya ALLAH thanks sangat2... kerana kurniakan ayah dan mama sehebat dan sebaik ini...

:)

xperlu ceritakan sekarang benda ni :)

oke then seterusnya aku sentiasa busy dengan menjadi driver untuk mama dan ayah :)

ke sana ke sini..

wa cakap kat lu beb.. x rugi aku amik lesen kereta bahahahaha..

balik kampung kat jalan dalam pon aku da mahir dah :D

dulu takot2 jugak.. sekarang.. cilok2... :)

cuma ada siket takot.. dengan AES.. hahaha takot kene sama bukannye takot... NYAWA MELAYANG...

alahai...zida zida :)

Tiada ulasan: