Rabu, 20 Jun 2012

20 june 2012 a

pagi ni kelas macam biasa .
pagi tadi CTU151 aku di ajar oleh ustaz oke.. 

kelas ais220 pulak lect masuk lambat sebab ... entah.. tak dapat di kesan..
aku plak setakat ni aku happy lagi.. 
tak ada yang nak di sedehkan lagi..

oh ni ha nak story sket pasal buku teks ais220.. kelas lect farid . buku teks dia.. fulamak rm70.. ayoyo.. 
nak study ? belikan jugak lah..
=)
naty law free aku masuk gambar eh..
kalo free lah..
pastu hari ni jadual pack.
jap g dalam kol 2 kang kelas ais200 plak start & di ikuti kelas far200 lect azrul.. 
kelas habis hari ni sampai kol 6 !
yuhoooo bravo !

aku tak balek gap hari ni..
kemalasan untuk berjalan kaki ke dahlia sangat-sangat maxima !
so aku amik keputusan dengan niza nak lepak library je..

sampai2 library.. punyalah dok ramai yang bersidai kat lua..]
aku ingat library tutop.....ngupe-ngupenye library dalam usaha renovate la pulok !
oke then aku letak bag yang sarat dengan muatan penuh tu kat loker dalam library tuh ha..

pastu keluar dari library dengan niat nak ke mashroom ...
untuk mencari makanan yang boleh di isi kedalam perut yang sangat lapooooo..

TIBA-TIBA !
v
v
v
v
v

teserempak dengan Tasnim & salwa .
ceit di baginya kat aku & niza manual MAF220

kena lah patah balek masuk library yang penuh dengan manusia-manusia yang berlawanan jantina dengan aku tu..

aku masuk sorang niza stay lua..
pastu... kua balek..
oke seriusly aku nak habaq ni.. aku rasa macam di perhatikan gila-gila vavi la masa tu..
dah macam..
'mengalu-alukan kedatangan yang berhomat YB......."
sangat malu oke..!

pergi mashroom setelah pekena keropok lekor rm2 & air jagung aku chaw balik..
otw nak ke library .. melayang RM18 aku beli speaker..
adoiyai... mcm mana tak le ter-control 'nafsu' aku ni !
nak beli cooler tapi cooler masih elok..
pendrive gila vavi murah..
ha promote cket UiTM ARAU 16-23 June ni ada wat KARNIVAL ICT !
jempot2 datang la ye..

sambung pendrive,... 8G RM13 choi..
tapi aku suda ade.. malas mahu beli =)
oke dah penat menaip & membebel..
law ade something best petang kang & tenet aku elok.. aku story lagi..
daaaaa~

Tiada ulasan: