Isnin, 2 April 2012

yeah cuti !

babe sumpah best cuti skang ni..

ngan aku chikenpox nye.. hohoi terbaik lah kan..

tapi tapew sakit sakit pon aku sempat lah g LANGKAWI & CAMERON ngan parents aku..

walaupon aku ni tak le makan benda gatal2 n sedap2 .. tapi yang best tu en.. aku makan mahal-mahal..

contohnya : ikan SIAKAP !

oi da nak masuk 3 minggu kot aku makan ikan tu tiap2 hari..sangat sedap!

korang ade? mesti tade kan?
hahaha

oke.. skang mase utk cuti aku nak blajaq masak..

t tade la laki aku kebuloq tak makan.. haha

bagi dia buncit siket..

baru mak mertua pueh hati..

hoho /.. cakap lebeyh la der.. calon suda ada ka?

haha

pastu keleh tucen seperti biasa la na.. oke pas tu aku nak apa lagi?

oooo kua hang out ngan kengkawan la pa lagi.. pas tuh ape lagi erk?

habis pantang aku nak makan-makan-makan..

OPS !

jangan berlebeyh naty gemok lagi payah nak turun berat badan oooo

oke pas tu en skang ni aku da start toong mak aku promosikan karipap2nya..

korang nak?

bole2..sila pm aku kat FB yeah..

email yahoo & FB : azida_zida@yahoo.com

name FB :Zida Fira (ZidaHisham)

Tiada ulasan: