Jumaat, 18 November 2011

pergh macam sial !

boleh mamat/minah seko ni kate fon aku dari China la bai..

aku cakap siket kat kaw.. ape salah barang China law tahan dan same fungsi kan?

tp yang aku berasap sangat tu......
beli kat centre NOKIA ape kes kaw nak kate aku punya barang dari China..

surat warenti aku dari kilang lah ape kes kaw!

kaw tak tawu nak jawap ape en bila aku compare kan kaw ngan MAXIS .

aku guna CELCOM ni pon sebab ramai contact from that no..

& parents aku & seluruh family aku guna celcom!

law tak memang aku dah trus tuka maxis la sial !

Maxis aku 3.5G ade je line? ape masalah kaw nak kate fon aku dri china?

oh btw broadband kaw pon bukan bagus sangat ! memula pakai.. wow! terlaju la..lame-lame macam tut tut... !

skang aku pakai DG laju la kan.. takat nak tengok Youtube no more waiting lah..

btw. fb tu ape guna? x buleyh kaw nak cakap elok2? x payah nak perli bagai? wlau siket yang kaw cakap.. bedesing telinga aku..

cam tu dikatakan service?? xlama la kaw btahan..

ag 1 sponsor macam2 bagai nak rak.. line makin terok.. xde bajet ke lari bajet?

tolong a duh, aku ni PENGGUNA as your CUSTOMER n correct me if im wrong 'CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT'

Tiada ulasan: