Jumaat, 25 November 2011

kolej ku tepi pantai

haha mesti korang ingat aku nye UiTM ni tepi pantai kan.. haha name pon bandar Arau bukannya Bandar Kuala Perlis.. aiseymen..

aku cume rasa syukur gila lah bila dapat kolej part 2 ni! oke.. mesti masih awal untuk bersyukur kan? aku tahu aku ade 4 part lagi nak tembus.. insyaALLAH..

aku harap aku dapat kolej sampai la aku great 1 day naty.. insyaALLAH ..

semoga Allah pemudahkan urusan aku.

oh ye.. berbalik pada kolej.. aku stay kat dahlia 2 f2.. amat-amat best kerana.. sekarang musim ujan..

Ops! bukan maksud aku hujan tu best sangat tapi law tak hujan tu lagiiiii best! ..

sebab kan.. bila aku dok dalam bilik, keluar bilik angin die.. aduhai.. buat aku nak tidur je..

ade gak ah terfikir law la dapat dating dengan angin yang macam ni kan best!


aku harap aku still scorr lagi part 2 ni.. insyaALLAH

Amin....

Tiada ulasan: