Sabtu, 5 November 2011

kek panas atok mak =)



lawakan? kek atok mak saya buat ni sangat2 lah cantik warne dia !
saya SUKA !



petang ni around 6.30 aku lepak sorang2 kat depan rumah atok aku ni dengan laptop yang sentiasa berada di sisi .. [ fuh ayat mengancap habis!]

nak raya HAJI kan, balik Felda dulu lah taon ni. Keluarga PakItam aku masih tak muncul2 kata jem.. mungkinlah kot jem terok. ;p

abg sedara aku sekor lagi entah sesat mane ntah.. kat FB ntah apekehal aku tak nampak FB dia.. pape je lah .. haha asalkan dia bahagia sudah.. ;p


sambil lepak tatawu nak buat apa sambil layan novel 'aku bukan MISTRESS' [pinjam dari member] dan makan kek, aku nak kongsi siket la kesedapan aku menikmati kek warna warni yang atok mak aku ni buat..

cukup dengan 2 potong kek yang besar ni buat perot aku kenyang sampai maghrib ni ! [ahaha isya' aku rasa aku lapa baliklah jawabnye]

aku tengok cam senang je atok aku buat.. tp conform law aku yang buat.. jadi kek bantat lah nanti ahaha...

so pada korang yang nak try wat kek ni, dan rasa kesedapannya , sila search kat google resepi kek warna warni !

selamat mencuba

AKUSAYANGAKANATOKMAKKU ! MUAH ;P

Tiada ulasan: