Rabu, 6 November 2013

DI MANA SALAHNYA?

Tak tahu mana salahnya. 
mana perginya gelak ketawa bersam dulu?
Mana perginya kata-kata dulu.
Aku tunggu dan tunggu.
Aku cari dan cari mana salahnya.
Jika dahulu aku pernah melakukan silap.

Sombong ke aku?
Aku seorang yang sombong?
Dari mana sombongnya datang?
Di mana nampaknya sombong tu?

Aku ni kau dan kau cari bila ada masalah je ke?
Kenapa lakukan aku seperti tiada perasaan?
Ke memang kau dan kau fikir aku tiada sekeping hati?

Air mata aku meleleh kerana kau dan kau pernah kau tahu?
Aku buat tak endah bila di tanya sama ada aku sedih atau tidak.
Aku buat happy dan aku berlakun sebenarnya.
Aku buat dan aku lagak yang aku orang paling bahagia.

Tapi sekuat mana hati yang kecil ni?
Tapi sampai bila sekeping daging ini mampu untuk bertahan?
Sampai satu hari riwayat aku tamat?
Begitu baru kau dan kau puas menyakiti?
Thanks!

Terima kasih yang tak terhingga.
Di atas lakunan anda dan anda. 
hebat sangat.
*Clap * Clap


Tiada ulasan: