Sabtu, 5 Januari 2013

module part 4 : treasure hunt

wuhoooo ! modul part 4 menakotkan? silap sangat tu weyh.. haha..



MODUL part 4 la yang paling besttt kot setakat ni. tak bosan.

dengan member2 group yang sangat the sporting one haha.. habis berterabur grammar .. haha

oke kenapa best? aku cerita kat sini .. dia ada 6 cek point..

first group aku pergi ke ...

1------> kene pegang ikan haruan yang banyakkkk lendir! eeeeuuu haha *getiks sungguh.. haha aku tak la sebegitu .. haha

2-------> menyarap kat lecak.. yang sengaja abang-abang komander curahkan air lagi.. tak kotor baju tak sah.. nasib lah aku pakai jersy.. senang tanggal kotor2nye.. hihihi

3------> makan petai?? ee itu tak best oke.. makan cam tu je.. pastu kene masak nasi ngan sardin dalam masa 30 min.. oke dak laki masak.. hihi bagus bakal calom suami pilihan.. :D

4------>  kayak...! gune tangan bahahahaha tapi aku tak buat.. coz die nak 20 org je...

5--------> kene bahagi 2 kumpulan .. satu asingkan kacang n satu agi kene lukis logo uitm tanpa bercakap dan bangun..

6 ------> kene seberang kat tasik ilham.. wuhoooo paling best! tapi kat situ ktorg kene penalti sebab sepanduk ktorg komander amik coz leka tak jaga betol2.. eeei! jahat! law tak ktorg ta de kene penalti kottt

yang paling best!!! GROUP 18 DAPAT NO. 3 WOKKKKK ! yeay! good job !

sekian

Tiada ulasan: