Khamis, 23 Februari 2012

Happy Birthday Kak Long Yana =)

Happy Birthday Kak Long Yana =)

best x ?

mesti best kan.. ala-ala sekodok kaw, kitorg buat .

handsome habih mu deh.. haha ;)

banyak plan nak buat .. coz takot kaw marah & x ske tapi alhamdulillah kaw sporting kawan =)

kaw siap nak basuh baju la apa lah..

+ kaw kata nak mandi ! (hati aku da merungut da) tapi tetibe (hati aku suke) sebab.. kaw da siap2 mandi pastu kaw kene baling ngan kunyit & tepong terbaiklah kan.

nasib aku tak baling kat kaw kunyit hidup sekali..

sorry dari aku dan member yang lain (nani,teya,niza,dayah&irah) kerana telah MengKUNINGKAN jam kaw yang PINK tu..

hahaha

mesti lawa kan naty?

**********************

aku doa kaw panjang umur & diperbanyakkan rezeki..

business tudung kaw maju la nanty k..

& kita ber-7 same2 greaduate 2014 nanti same-same.. =)

*******************

stay uo memang terbaek haha =)

bunyi kak long yana tido 'krooohhhkreeehhhkrooohkreeeh'

;p

Tiada ulasan: