Selasa, 26 Februari 2013

perkara 1 . hati.. dia..kawan...ex...

lama aku tak meng-update blog ni.. haha berhabukk!!! fuhhhhh *tiop kuat-kuat, mulut kembong.

oh sebelum tu.. sambungan Novel bersiri (ye ye ooo je kau ni) haha.. aku update waktu-waktu aku cuti sem naty la erk.. ihiks..

nak story sket pasal Sabar lah Hati .  ape ke he nye le kau ni pepagi bute..sesubuh pi'e ni buat tajuk jiwang karat sangat... *pergi ambil berus sental siket otak tu. ;p

oke nak buat luahan perasaan ni siket memandangkan situasi pun dah kene dah... subuh... hujan...huwaaaa syiiiookk babe law dapat tido ni.. [tape-tape..kita mengarut dulu then baru tido..baru syiookk]

aku sebenarnya bukan sengaja lame biarkan blog aku ni senyap je.. tapi.. ada sebab.. banyak doe sebabnya .. antaranya.. jeng...jeng..jeng..... :

1- ke-busy-an melanda aku.. assignments berlambak-lambak.. *me shooo scared.

2- tade mood nak mengarut! ;p

          antara-antara sebab ketiadaan mood :

                   - aku frust tertonggeng-tonggeng... haha (target utk paper tak mengena..ceit!)

                   - org tersayang slah faham hubungan antara kawan .. di kata kan aku suka 'dia'
                      minta jauhkanlah dari aku.

3- idea untuk sambung novel terbatas buat seketika.. tak sempat nak berangan! hihihi

4- jarang gila kut bukak lp...

..................... tade la banyak sangat sebenarnye... hihihi...........................

sabar lah hati...
nak di bicarakan di sini amatlah public.. hanya kau, kau, kau dan kau sahaja yang tahu perkara sebenar.

oh Ye.. sebelomn aku terlupa.. ROCK OO da kua en...
pe kate yang free-free tu gi tengok..

aku tak jamin la cte tu segempak mane.. macam juvana ke.. macam wawa semput..naik semput aku gelak.. haha oke meraban lagi dah ni..

promote sket la.. members aku ada jadi extra kat situ..
bukan lah aku nak bangga ada member jadi extra.. tidak sama sekali oke... just bagi support dekat filem tempatan.. hihihi...

to awak (Madie).. semoga satu hari nanti success oke.. saya doakan.. :) to : Rockers Sabahan ..

to  PakCik.. namo jeles-jeles oke.. law jeles sangat sila call saya di number yang terdapat dalam handphone anda.. ;)

salam Subuh.. jom Subuh yok...



Tiada ulasan: