Khamis, 1 Mac 2012

1 march 2012

oke start nak membebel pasal hari ni..

hari ni yeah ! tade kelas langsung weyh sangat sangat best..

bangun lambat sampai subuh GAJAH aku buat hari ni.

pastu aku tido balik then bangun pon sebab mia (roomate) aku kate ade sport check ..

hamboi2 terpisat pisat aku bangun pagi tadi.. weyh nagntuk yaaaaaaaaRAbI =)

pastu en aku kemas bilik kemas itu kemas ini.. -rajinkan aku?
ahahaha

++++++++++++++++

cuti study week ni ramai kot yang balik..

jadah dia aku ta dapat balik.. but tape..

parents aku naek perlis nanti =) huaaaa sangat best!

ta sabar nak makan masakan mama!

mama i will wait for uuu ~~~~
walawe teroverdos aku ni..

oke get back to the story tadi..
hurmm aku bebel pasal pe ek?

hurm... hurmmmmm ...hurrrrmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
tahniah la! tak ingat dah!..

++++++++++++

skang aku kat library melayan intenet yang sangat laju dan sangat aku suka..

oh lupe2.. sem 2 (2011-2012) ni aku sangat-sangat selalu dengar kisah hantu!

what the fish!

da la aku tinggal sorang nanti study week..

bilik 4 org aras 3.. dok dekat bilik air..belah hujung dekat dengan hutan!

tahniah laaaaaaa!

ANIZA ZAINI ! memang aku tidur bilik kaw nanti!..


*******

one more thing aku sangat rindukan my Prince bahahaha

guest who??

my PUTRA la.. weyh sumpah rindu U!

rindu gila sama U!

balik nanti I janji I bawak U kulur kilir .. mana je I nak pergi memang I akan angkut U..

Di jamin.. tapi U jangan jeles if I bawak IS or GEN taw..

I akan jage U mandi kan U sekali.

apa da hal nak dengar orang sekeliling cakap kan?

ada aku kisah?

xkisah pon weyh!

aku bukan minta duet mak bapak korang pon law nak g date ngan my Prince.. haha

terover dos lagi.. AIGO!~~~~~

STOP !



habis dah membebel..

XD

Tiada ulasan: