Sabtu, 14 Januari 2012

otak aku ting tong..

oke lame gila aku tak update blog rasanya.. it is becoz.... minggu ni bapak banyak gile QUIZ TEST.. hamboi... memang la kepala aku ni mesen photostate en nak di kerah bace banyak2..

oke cte pasal hari ni.. aku jumpa member aku name die 'ARIFF' he's nice.. =)
aku g kedai die tadi ... ops kedai? kat mashroom hari ni jumaat sabtu ahad ni ade ceramah... so ade la gerai2 jualan..

aku ase c mamat ni sekeluarga kaki niaga la.. =) sebab tadi aku singgah kedai dia.. test la 'makanan' yg dia buat..

popia+pisang+coklat = nyummy! hahaha

ni first time niyh aku jumpa die.. haha... kelaka je.. kenal da 1 sem ++ tp baru jumpe.. hampeh en..

oke STOP sakap pasal mamat niyh,,, skang kite bebalik pade minggu ni aku busy k..

hari selase lepas.. quiz AIS...(accounting Information System) tabah lagi..
hari rabu pulak ...test AIS lagi...
hari khamis TEST ECONOMIC hari ni..(sabtu) test FAR150 pulak.. ha memang aku sukeeeee sgt la kan.. huh =(
esok (ahad) TEST QMT a.k.a statistic..

xke pecah otak aku..

pening2.... cepat la raye cine.. nak jumpa mama ngan ayah... dah rindu dah ni..

Tiada ulasan: