Rabu, 17 Februari 2010

Dia mengajarku....

aku mula mengenali S pada tahun lepas, pada mula aku ingat dia orang snang. tapi ternyata aku silap. aku banyak belajar secara tidak langsung ..

1-die susah aku , senang. walaupun tak senang sangat tapi tak susah macam die.
2- die banyak terseksa utk adk2 dan kuage die
3- seorg yg sggup berlapar, tak ade duet nak mkn, jnj keksihnye senang.
4- die tak de spm, megajar aku betape pentingnya SPM utk hidup dan kerja.
5- die... die ...dan die...

terlalu banyak sampai aku tak tahu nak cerita mcm mane.
tu S kau tahu kau siapa yang aku cakapkan ini.
aku rasa beruntung kerana dapat kenal dengan kau.
kau banyak mengajar aku untuk bersyukur.
kau banyak memberi aku dorongan utk berlajar.
walaupun tak sberapa, tapi aku hargI, keran a aku paham engkau di sana susah.
kau berusaha utk contact dengan aku, utk menghibur hati.
susah senang kau , kau kongsikan dengan aku.
aku terima dan aku sedia menjadi teman setiamu.
aku janji kerana aku mahu buktikan,
bukan semua org tidak mahu kawan dengan org susah.

insan tulus...

Tiada ulasan: