Isnin, 13 Ogos 2012

hharap-harap...

hari ni..ape pon yang terjadi aku kene jumpa dengan lect aku tuh.
aku bukannya apa, aku takut dia pk aku tak nak buat langsung presentation tu..
naya aku..naya..
apa pon yang akan dia cakap aku harus terima.
yup memang pada ahli group aku yang lain..sudah pasti terkilan..
^_^
smile and keep going smile zida.. 
laen kali kalo beli tiket tok sah la ikot org..
jiwa sendiri balek merana..
bila di fikir balek banyak perkataan 'K.A.L.A.U' yang aku nak sebut..
tapi perkataan tu tak leh guna dah.,.
kita tak tahu apa yang ada di hadapan..
dah la..
tapi hari ini aku harap aku le jumpa dia dan berharap simpati dari dia.
hurmm
...
orang laen bole kata apa je..
yang tanggung diri kaw sendiri zida..
so..
laen kalo senyap je.,
bia payah kita tanggung..mendewasakan diri..
sekian utk kali ni..

Tiada ulasan: