Rabu, 13 Jun 2012

haish... ape lah..

semua orang datang sini untuk study !
Tapi pada sesiapa yang rasa nak bercinta masuk sini 1 je ayat yang sesuai ..
'ntah ape-ape ntah!'

hahaha

oke pagi ni aku bangun awal !
yeah !
sebab ?
tak nak kene tunggu bilik air & tak nak menikmati air yang 'halussssss je'

kelas hari ni jugak padat ada 4 kelas kesemua kelas-kelas tersebut adalah 2 jam !

kesian aku..

hope lecture hari ni tak garang-garang & yang paling penting tak menakutkan a.k.a kedekut markah !
harap sangat kot !

 malam tadi seperti biasa aku akan bercalling-calling .. bergayot-gayot dengan mama & ayah aku..
hhehe dah macam pakwe makwe dah !
ayah beli jugak Samsung Galaxy Note !
cit ! jeles aku !
wawawawawa
but ! tak de lah nak jeles sangat sebab fon aku pon tak sampai setaon lagi  =)
tapi semalam en jatuh la.. depan lecture pulok tuh !
sedeyh aku !

pastu mama cakap ayah rindu aku...
sasau seketika..
seketika ke? aku rasa dua tiga minggu tu bukan sasau seketika tu..

pape pon... I LOVE YOU so much ayah mama !

bercakap pasal fon baru ayah !
kesian ayah ! tak habis-habis kene bahan dengan mama..
oke zida . ayah & mama dah guna Samsung.. kau bila lagi ?

Aku ?
Belom kot.. tunggulah bila aku dah puas pakai fon Nokia E6 aku ni =)
tak payah sangat la kot nak menghabiskan duet kat fon !
topap lagi semua tu!
bia apa yang ada selagi kita boleh guna kita guna..
bak kata orang.. 
alah membeli.. menang memakai. !
haha..

oke chow .. nak pergi kelas.. bye !


note : perasan tak fon makin lama makin besar ? hahaha

Tiada ulasan: